A Benetton nem csak arról híres, hogy kiváló divatdiktáló, hanem egyedi, néha meghökkentő kampányairól is. A csókolózó amerikai és észak-koreai elnök, vagy Angela Merkel és Sarkozy forró puszija a Benetton olyan hirdetése lett tavaly, ami minden eddiginél sikeresebb lett.
Az olasz divatcég előszeretettel választ hétköznapi arcokat, idén azonban önmagukhoz képest meglepő módon igazi modelleket is választottak reklámjukhoz.
A mostani kampányarc például a szudáni származású Alek Wek, aki nemcsak az egyik első afrikai lány a divatvilágban, de humanitárius tevékenysége is ismert.
A jótékony szervezetekben tevékenykedő, művészcsaládból származó Elettra szerepeltetése is egyértelmű. A transzszexuális brazil modell, Lea T pózolása is fontos üzenet a Benetton számára, akik mindig is támogatták a kisebbségeket.
Nem véletlen az sem, hogy az egyik legismertebb arab modell, Hanaa Ben Abdesslem is a márka arca lett, vagy a pink hajú Charlotte Free, aki azzal együtt tudott sikeres lenni, hogy feltűnő hajától nem hajlandó megszabadulni.
Forrás: Glamour
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése